Powered By Blogger

onsdag 8 november 2017

Konferens

Hej onsdag! En onsdag som fick starta med morgonträning. Inget smakar så gott som lite svett före frukost. Det slår nybakade frallor med ost och Bregott varje gång. Eller inte. Anyway, träningen blev av. Frallorna äter jag imorgon.

Konferens. Jag har checkat in på Villa Fridhem ihop med ett gäng kollegor. Anrikt värre. Tänk tunga tavlor med allvarliga män, salonger där man dricker te i liten kopp och gardiner som väger 72 kilo styck. 

Men det finns även pool och bastu på detta ställe, och där hann jag hänga en stund före middagen. En middag som för övrigt var ytterst trevlig. Utöver lax och kalv så blev det även ett musikquiz som jag och min kollega Malin styrde upp. Underbart när kollegorna visar upp helt nya sidor hos sig själva -tävlingsinstinkten var brutal. Älskar't! 

Nu sova. I skön säng med fluffigt täcke. Och imorgon blir det frallor. Var så säker. 

Sockerchocka kroppen. Om man vill. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar