Powered By Blogger

måndag 9 oktober 2017

Svettigt *2

Puh. Idag har det varit full careta från det att klockan ringde 05.50 fram tills nu. 

Fullspäckad dag på jobbet. Sista mötet var färdigt 16.45. Fastna i bilkö i Norrköping och det tog mig 40 minuter att ta mig ut på motorvägen. Panik, eftersom jag skulle instruera pass klockan 18.00. Svetten lackade, gasfoten var tung och pulsen hög. 

Hann till gymmet med typ tre minuter till godo. Prioritera bort att matcha träningskläderna, kissa och fixa frippan. Fullsmockad sal och såååå skönt gäng att köra med. Lycklig på riktigt!

Swicha till stans bästa barnvakter och hämta kids. Handla förnödenheter på Netto. Göra läxa. Packa gympapåse. Lägga barn. Äta. 

Krascha i soffan med 1,5 liter julmust som jag halsar direkt ur flaska. Classy. Hetsäter riskakor och Mariekex. Varför har jag inget godis hemma? Dålig planering. Extremt dålig. 

Trött. Det är bara förnamnet. Är det verkligen bara måndag?

Min livlina och mitt suoerpigga face




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar