Powered By Blogger

söndag 22 oktober 2017

Kalas och vedträn

Whoop whoop! Igår firades min kära vän och kollega Carro som fyllt 40 år och den här slitna morsan fick dra på sig både strumpbyxor, smink och borsta håret. Se där ja! 

Vi åt, drack, minglade och körde ett riktigt bra musikquiz. Mitt lag kom 2:a, en fjuttig poäng efter segrarna och nu kommer jag aldrig att glömma vilket år Ola Salo är född. Priset för andraplatsen? En blå stjärtlapp. Den ska slitas med hälsan i vinter. Just sayin.

Rulla hem vid 02.00-hugget och somna som en stock. Tacksam över att mitt liv innehåller många underbara vänner. 

Innan festen hade jag rivit av ett köttigt träningspass -första gången sedan förkylningen intog min kropp som jag kunde trycka på som vanligt. Såååå skönt. Träningsvärken idag? Icke nådig. Mina trapezius är som två vedträn. Denna arma kropp kräva massage, men först frulle☕️🥖

Födelsedagsbarn och vänner i en skön hög👇🏻

Om ni vill göra nåt kul en söndag är detta ett förslag👆🏼 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar