Powered By Blogger

tisdag 18 november 2014

Tre goda ting

Tre bra saker innan klockan ens slagit 08.00. Se där ja, vem hade kunnat ana denna utveckling? 

Nummer 1: Brorsan och hans fina Karolina förlovade sig i Key West inatt! Jag var delvis invigd i planerna, men det är ju ändå lycka på hög nivå att se att ringen sitter på den blivande brudens finger. Tjohoooo, bröllop, bröllop, bröllop! Och ja mamma, alla mina syskon kommer att vara gifta före mig:-) 


Nummer 2: Trots morgonkoma och en stor önskan om att ligga kvar i sänghalmen tog jag mig i kragen och åkte och morgontränade. 55 minuters date med skivstänger och hantlar -rygg och axlar fick jobba hårt. Jag var inte Hulken, men oväntad stark för att vara så tidigt på dagen. Känslan efteråt -priceless. 


Nummer 3: Vänner som skickar sms som är så snälla att man nästan blir tårögd. Herregud, det låter som att vissa personer skulle uppskatta mig även om jag klädd i säckväv och gamla trasor. Puss på dig! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar