Powered By Blogger

söndag 30 november 2014

Helgens..

Helgens lektyr: Perfekt läsning under ett duntäcke på slottet. Dock ingen high-score när det gäller finkultur. Men vadå, ibland måste man faktiskt läsa om Big brother-deltagarnas värsta fylleminnen och bråket som splittrar drottning Silvia och Sofia. Sånt är allmänbildande på sitt sätt... 


Helgens utsikt: Bråviken. Fi fanken så vackert. Och min mamma, vacker på både in- och utsidan. Hon matchar Bråviken perfekt. 


Helgens överkonsumtion: mat och fika. Afternoon tea, fantastisk fyrarätters middag, frukostbuffé och snacks. Gudars så gott! Bäst att jag blir frisk snart så jag kan börja träna igen, annars får jag nog köpa ny garderob inom ett halvår.. Och ostbricka. Jag ÄLSKAR ost. Som sagt. 


Helgen söndagsaktivitet: adventsmarknad i gamla Linköping med barnen. Julpyssel, fiskdamms-fiske, krama morfar och leka i en snöhög. Troligtvis den enda snön i hela kommunen, ungarna röjde runt i över en timme. Överlyckliga. Första advent. Ja, nu kanske det kan få singla ner lite vitt ändå. 


Tack alla mina fina runt omkring mig för en fantastisk helg. Jag är så oerhört glad för att ni finns i mitt liv. Snacka om high score i livets lotteri. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar