Powered By Blogger

onsdag 12 november 2014

Kristaller

Kristallyrsel igen då. Eller godartad lägesyrsel om man så vill. Livet blir ett tivoli med gratis åktur i virvelvinden varje gång jag vrider huvudet åt höger. Särskilt i liggande position. Sjukt jobbigt! Jag måste ju ha blivit utrustad med kommunens trängsta båggångar, eftersom det ju inte är första gången jag drabbas av denna åkomma. 

Det återstår att se om jag kan skaka kristallerna på plats själv eller om jag måste boka tid hos farbror doktorn. Det är helt galet, men läkarna brukar lyckas få  kristallerna på plats igen genom att kasta runt mig i lite olika ställningar och vrida huvudet fort. Nästan magic. Och lite läskigt när man håller på.

Jaha. Bara att ställa in sig på att gå runt och känna sig halvpackad i ett par dagar då. Oh happy days. ORKA. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar