Powered By Blogger

torsdag 13 november 2014

Härlig start på dagen

Godmorgon, eller nåt. Jag har haft en himla härlig start på dagen. 

För det första: Sex plusgrader ute och dimman från Lützen: novemberångest. 

För det andra: utväxten från hell (jag har fått boka om min frisörtid två gånger pga av krock med nya jobbmöten, mår psykiskt dåligt över detta). Yrsel som hänger i trots våghalsiga bakåtkast över sängkanten. Jag drog sönder ett par nya strumpbyxor när jag skulle klä på mig. Frukostkaffet blev för starkt och plånboken var försvunnen... Hurra. Läget är stabilt liksom. 

Men hey, det är ju iallafall fredag. Och barnen var glada. Och jag har bara ett möte inbokat idag. Och ikväll får jag somna i soffan klockan 20.30. Och imorgon behöver jag inte ställa någon klocka på 06.08. 

Man får försöka se ljuset i novembermörkret. 



Mina föräldrar ser för övrigt ut att ha plats  i baksätet på sin bil. Undrar om man kan få tag i nån sista-minuten till Miami. Typ avresa i eftermiddag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar