Powered By Blogger

söndag 16 november 2014

Sunday is funday

Sovmorgon till 08.45. HALLELULJA! Med tanke på att det blev en rätt sen, men ack så trevlig, kväll igår gjorde det ju inget att barnen valde att inte vakna i ottan. 

Långfrukost framför Nyhetsmorgon och sen iväg på varsitt håll. Patric och kottarna stack till jaktmarkerna i Falerum för att grilla hajkbanan, spana efter vildsvinsbajs och vara nära naturen. Själv åkte jag till gymet för en date med tre starka kvinnor. 

Om ni lider av novemberångest rekommenderar jag er starkt att boka i en träff med folk ni gillar på valfritt gym, släng ihop en spellista som gör er jädrigt glada och hitta på ett gäng övningar som gör er riktigt trötta. Krydda med lite allsång och fuldans och ångest är som 
bortblåst -utan att varken behöva antidepressiv medicin eller ljusterapi -grymt bra. En annan sak som är bra är att min yrsel nästan är borta -dom våghalsiga kasten har gett resultat! Thank god. Jag var jäkligt trött på att åka Cinderella. 

Nu bakar jag bröd (seriöst värre) och viker tvätt. Söndagslunk som funkar. Imorgon är det allvar igen. Men det tar vi då. 

 I ett jakttorn nära dig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar