Powered By Blogger

lördag 15 juli 2017

Knapra svamp

Seriöst! Förfallet är enormt. Tre nätter campingliv och jag har inte sett röken av  en hårborste eller sminkväska sen vi lämnade Linköpings kommun. 

Detta pretty face mötte mig i spegeln i morse. Ett helvetiskt rufs. En död blick. Toppat med en fleece i storlek XXL full med hundhår och ett par rosa plasttofflor på fötterna. Jezus. Man får ju hoppas på att man inte träffar på nån hemifrån. Då kommer det börja gå rykten om att jag tappat det helt. Typ börjat ta otillåtna substanser eller knapra flugsvamp. 


Dom här två. Storstruten och mini. Mycket kärlek. En hel del tjafs. Som sig bör. Men att få gå genom livet med en syster vid sin sida. Ovärderligt. Jag vet. Och jag är så himla lycklig att dessa två har varandra. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar