Powered By Blogger

onsdag 2 april 2014

Glada saker mitt i all misär

Febern är på väg åt rätt håll, men jag är ju inte på topp. Hosta, muskelvärk och allmänt hängig. Sjuk helt enkelt. Influensa typ. 

Jag ligger och våndas över att jag inte är på Vildmarkshotellet med mina kollegor och tycker galet synd om mig själv. Mitt i denna misär har jag ändå försökt hitta tre saker som gjort mig glad idag. Det kanske påskyndar tillfrisknadet om jag är lite positiv.

1. Barnen hade köpt en jättefin bukett tulpaner åt sin krassliga mor. Sötungar.

2. Väderprognosen på vår charterdestination nästa vecka. Sol och uppåt 25 grader. Funkar! 

3. Bröllopsbloggen min syster och blivande make fixat. Nu är det officiellt att jag är toastmadam! 





1 kommentar:

  1. Fasen att va sjuk mitt i en jobbgrej man VERKLIgEN vill va med på! Lider med dig!! Tur det går åt rätt håll nu då!

    SvaraRadera