Powered By Blogger

onsdag 16 april 2014

En dag med LCHF

Nä, vi kör definitivt inte nån strikt LCHF i den här familjen, men ikväll lagar jag min kompis Carros currykyckling som faktiskt är ett LCHF-recept. Vi kör dock ris till, så not so very LCHF. Galet god, grädde, cremefraiche och curry, inte svårt att gilla denna kombo. 

I övrigt en jobbdag som gått i 200 knyck. Jag har suttit i videokonferens halva dagen. Jobbigt att se sig själv på tv. Jag fastnar lätt i tankar om "bad hairday" och om jag inte borde valt en annan behå under just denna tröja...Jag lyckades dock även lösa ut en del jobbfrågor, trots bekymmer med frisyren. 

Plockade upp kottarna i Hjulsbro, dom har fått mysa med mormor och morfar eftersom dagis kör strikt 48 timmars karantän på magproblem. Nu känns dom dock pigga och glada, så imorgon hoppas vi att dom kan trava iväg. Förstås i påskkärrings-outfit. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar