Powered By Blogger

söndag 27 april 2014

Frukost och flås

Av någon outgrundlig anledning var hela gänget väldigt törstiga och sugna på att äta mat som bestod av mycket fett och kolhydrater till frukost. Brunch på Broms visade sig vara helt rätt val. Amerikanska pannkakor, eggs Benedict, frasiga croissanter, latte, nybakat bröd med ost och marmelad och färskpressad juice. Det var precis vad vi behövde för att bli som folk. Stället är dessutom supermysigt, rekommenderas skarpt! 

Vi lämnade Stockholm i eftermiddags och samtliga inblandade kunde konstatera att det varit en grymt bra helg! Skönt häng, roliga aktiviteter, dans och drinkar på världen galnaste ställe och förstås har finaste bruden varit i fokus! Hon var lycklig. Och trött:-)

Alltid lika underbart att komma hem till mina finaste och bli överöst av kärleksförklaringar från dom små liven. Jag har även vädrat löparskorna för första gången på nästan en månad -som jag längtat. Kort löptur för att känna på kroppen och med tanke på att jag fick fyra timmars sömn i natt och dessutom drack lite för många drinkar igår får jag vara nöjd med hur det kändes. Hoppas viruset äntligen har gett med sig. Vågar inte ropa hej riktigt än... 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar