Powered By Blogger

måndag 20 februari 2017

Veckostart

Måndag. Och idag har jag bland annat;

Haft videokonferenser och suttit med megalurar på öronen. Sjukt mycket öronsvett efter fyra timmar utan luftning. Man skulle ju lätt kunna söka anställning som flygledare med dom här muffarna.

Läst på lite inför mitt jobbuppdrag på torsdag. Tjocka luntor på byråkratisk engelska. Hjärnan och Google translate har fått jobba hårt. 



Provat en blus jag köpte igår och inte kunnat bestämma mig för om den är hyfsat snygg eller om den ser ut som en duk som en mormor skulle kunna servera biskvier och finska pinnar på. 


Instruerat ett TRX-pass för en fullsatt sal. Dock utan att kunna träna själv -jag fick folkusera på att vråla och peppa på svinstarka deltagare istället. Så bitter på min förkylning nu. Tur att min kära kollega Elin ryckte in och tog min GRIT, mina lungor längtar inte direkt efter explosiva upphopp och att pressa pulsen i taket. Det gör dock mitt psyke... 
 

4 kommentarer:

  1. Jättefin blus!! Tummen upp för den. Ska du ha den i Bryssel? Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske😊. Den fick hänga med i resväskan iallafall. Har tre andra alternativ också, beslutsångest! Puss😘

      Radera
  2. Du kommer vara fin vad som! Lycka till nu! Puss

    SvaraRadera