Powered By Blogger

torsdag 2 februari 2017

Humörsvängningar

Amen hallå vilken möglig start jag hade på denna torsdag. Gick upp ur sängen en kvart för sent (inte likt mig) och fick bortprioritera fix av frisyr och den andra koppen kaffe. För lite kaffe är aldrig bra. Frisyren mindre viktig. 

Stresskörde ner till centralen, parkeringsautomaterna funkade inte och jag fick således lämna bilen utan biljett. Ångest. Hann med tåget med 30 sekunder till godo, försökte jobba och förbereda dagens dragning, men uppkopplingen på tåget var ju sämre än på den sibiriska taigan -obefintlig. Humöret var på topp. Verkligen. 

Vi anlände åtminstone Stockholm i tid. Och dragningen jag varit en aning spänd inför gick bra. Det flöt på. Jag fick bra respons och det blev mycket intressanta diskussioner. Och humöret åkte upp ett par snäpp. 

Kuska hem. Hämta barn. Dra direkt till gymmet. Instruera spinning för en fullsatt sal -humöret åkte upp ett par snäpp till. Älskar mitt extraknäck! Så mycket. Hann även vara med på kvällens GRIT med grymma Elin. Och humöret peakade. Träning har alltid grym effekt på humöret. Du lämnar aldrig gymmet tjurig. Inte ens om du tappat en hantel på smalbenet. Så är det bara. 

Nu blir det rabarberpaj som min käre sambo snickrat ihop. Socker och fett i rätt proportion är också bra för humöret, just sayin.

Två olika typer av jobb. Ett kräva kavaj. Ett kräva funktionsmaterial.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar