Powered By Blogger

torsdag 23 februari 2017

Fast i Holland

En bra torsdag på jobbet! Och ovanlig. Helt klart. Kindpussar. Massor sköna nationaliteter i en enda mix. En presentation som flöt bra, trots viss nervositet. Och frågestunden efteråt gick också bra, den hade jag mest ångest över..

Skönt att det är avklarat, men jäklar i havet vilken nyttig erfarenhet. Det där med Bryssel gav mersmak. 

Men så skulle man ju ta sig hem också. Och i Bryssel har det varit världens oväder. Riktig jäkla storm. Mitt tåg mellan Bryssel och Amsterdam blev därför försenat två timmar och planet missades. På Schiphol var det kaos. Massor flyg inställda och folk var helt galna. Stod och grät och skrek. Själv försökte jag lösa situationen på bästa sätt. 

Såå efter mycket om och men ligger jag nu i en hotellsäng på ett hotell strax utanför Amsterdam. Ofrivilligt fast i Holland. Ombokad till imorgon. Hoppas verkligen jag kommer hem då. Längtar ihjäl mig efter dom små. 

Godnatt. Denna dagen -ett liv. Intensiv är bara förnamnet. 

Inte varje dag man har titeln "expert speaker"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar