Powered By Blogger

fredag 24 februari 2017

Home Sweet home

Borta bra, men hemma bäst! Nu är jag på svensk mark igen! 

Det var fortsatt kaos på Schiphol idag och det tog nästan två timmar att ta sig igenom säkerhetskontrollen. Men när jag väl tagit mig in på flygplatsen gick resten bra. Och hur skönt är det inte att landa på Linköpings flygplats? 5 minuter hem liksom. Största tummen upp för det! 

Och vad har jag gjort sen jag kom hem då? Pussat barn -mycket. Jobbat några timmar. Styrketränat superförsiktigt (första passet på nästan två veckor!). Bytt kavajen mot mysbrallor och landat i soffan med ett glas vin. 

Nu tar vi helg. På spåret på tv:n och kött, sötpotatis och bea på tallriken. Tillsammans med dom små betyder mest, gudars så gött! 

Kaos och köööööö

Och nån försökte stjäla kvällens middag. Spana in den oskyldiga blicken. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar