Powered By Blogger

söndag 3 december 2017

Festival

Swich-swosh så var det visst söndagkväll. Seriöst, det känns som att det var fredag för sju minuter sen...

Vad har jag då hittat på? Jo, igår gick jag upp kl 06.00 för att dra till hufvudstaden och Les Mills superwknd. Typ firmafest för instruktörer. Jag rev av Bodypump och Bodyattack och hann dessutom rulla runt några varv på Finessfestivalen som var vägg i vägg. 

Herregud säger jag bara. Jag har aldrig sett så mycket lättklädda och uppumpade människor på ett och samma ställe. För mig är ju träning extremt lite utseende, utan nästan uteslutande något jag gör för att hålla min psykiska hälsa i schack. 

På denna festival var det däremot väldigt mycket utseende och kroppar som visades upp i tajta linnen, små tights och hud som sprayats brun. En vinterblek tvåbarnsmorsa i 39-årsåldern var en udda fågel, just sayin. Men jag hade trevligt ändå, alltid kul att hänga med kollegor och få träna för grymma instruktörer. 

Annars har det adventsfixats, styrts upp playdates, instruerats Bodypump, lagats lax, skurats golv och städats bil. Vissa saker roligare än andra..

På minussidan just nu; en hund har skadat tassen, den är i storleken av en tennisboll. Och en familjemedlem känner av misstänkt njursten, inte igen. Please! 

Träningshäng med dom här två pinglorna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar