Powered By Blogger

onsdag 26 oktober 2016

Svindyr frulle

Hej Stockholm! 

Rivit av tre möten, därefter förberett morgondagens möten och betat av en del jobb. Landade på hotellet strax före 19.00, med känslan att jag gjort skäl för min lön idag. 

Jag har var helt slut som artist och ville egentligen helst av allt bädda ner mig i den maffiga dubbelsängen och zappa skräp på tv:n. Undvek dock att känna efter för mycket, utan drog på mig tajts och linne direkt och körde ett varv i gymmet, i sällskap av tyska affärsmän och japanska turister. För övrigt ett rätt ok gym för att vara på hotell. Och känslan efteråt är alltid lika fin! 

Joggade ut på stan och köpte en sallad, en påse naturgodis och en flaska julmust. Tillbaka till hotellet och äta middagen halvliggandes i sängen, framför Tv:n. Sån livskvalité. Eller dekadens. 

Grundade med en rejäl middag eftersom jag vid incheckningen fick veta att frukost inte ingår och att den kostar 279 spänn. For real?? Jag får käka bra mycket äggröra för att räkna hem det.. Nä, Sheraton får behålla sina ägg, jag kör nog en frulle på Starbucks istället. 
Det bästa med hotell: osmuliga sängar och kliniskt rena badrum. I övrigt? Ingenting. 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar