Powered By Blogger

fredag 7 oktober 2016

En dag på jobbet

Jaha, så har jag då äntligen landat i soffan efter en intensiv fredag. Jädrigt intensiv. Hade jag vetat imorse att jag skulle hamna både i tv och tidningen hade jag nog lagt nån mer minut på att fixa frillan imorse, men hela mediauppbådet kom som en överraskning. Den direktsända radiointervju var det enda som inte stördes av min dåliga hårdag:-) 

Hur som helst var det en maffig och riktigt bra samverkanskonferens som revs av idag och jag hade den stora äran att föreläsa om min hjärtefråga. En fråga som dessutom alltid väcker mycket känslor, engagemang och diskussion. Tacksamt och viktigt. Och dessutom fick jag fick en frottéhandduk i present -med Trollhättan broderat på ena kortsidan -bara en sån sak. 

3,5 timme senare, i bil på krokiga vägar, och det är helg. Tack och lov. 

Och tack livet för en spännande dag på jobbet. Jag fick kliva ur min comfortzone ett antal gånger idag. Sånt är nyttigt. 

Tidningen

Tv:n
Radion 
Den dåliga hårdagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar