Powered By Blogger

onsdag 15 februari 2017

Lantliv

Tvådagars internat på herrgården Båsenberga. Och nej, det går ingen nöd på mig. Om ni nu var oroade för det. 

Miljön här är fantastisk, det känns som jag har flyttat rakt in i ett nummer av tidningen "Lantliv". Så mycket vackra vita möbler, doftljus, blommiga tapeter och kakelugnar. 

Maten är magisk. Fikat fantastiskt. Och som grädde på moset hann jag och två kollegor även svänga förbi Vingåker factory outlet innan middagen och shoppa Tiger-jeans. 

Men vi har även jobbat hårt, ska tilläggas. Lagt planer för 2017, lärt oss mer om varandras uppdrag och djupdykt i styrningsmodeller. Bara så ni vet! 

Nu ska jag sova. Med magen full av tiramisu och lammstek. Jorå. 

Typ fin toalett. Kissar gärna en extra gång. 

Typ fin dessert. Ost och Tiramisu. Två av dom saker jag älskar allra mest. 

1 kommentar: