Powered By Blogger

onsdag 22 februari 2012

Tips från coachen

För att optimera min gymträning har jag köpt träningskort på ett ställe som ligger 1 minut från jobbet. Detta innebär att jag kan sticka dit före eller efter jobbet, och nån gång förlänga lunchen och hinna köra ett pass. Grymt skönt att slippa ge sig hemifrån på kvällen, när man vill umgås med kidsen. Jag älskar detta ställe, eftersom det är en så skön skara människor som tränar där. De tider jag tränar är 90% över 75 år, och bara sååå söta. Under mitt träningspass idag fick jag höra av en äldre gentleman att det var så trevligt med lite ungdomar i gymet. I nästa andetag gav han en utläggning om hur färdtjänsten borde förbättras. I omklädningsrummet berättade Anita 86 år om sin lyckade höftoperation och hur den nya hjärtmedicinen funkade. Jag känner mig så jäkla ung och pigg i dessa fantastiska människors närhet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar