Powered By Blogger

söndag 19 februari 2012

En trött tvåbarnsmors bästa vän

Det här kommer aldrig bli en blogg där jag levererar tips om hur du lägger snyggaste ögonskuggan eller hur du får den perfekta färgen på läpparna, helt enkelt för att jag är sjukt ointresserad av smink. Smink och skönhetsprodukter generellt gör mig ungefär lika upphetsad som en storhandling på Coop, jag får så att säga inte puls av puder och kajalpennor.. Men, trots mitt ointresse gäller det ju att hitta nån acceptabel nivå, jag kan ju inte gå till jobbet helt utan smink, då skulle troligtvis mina kollegor få dåndimpen då de blev varse mina ringar under ögonen och glåmiga hy.. Nåväl, nivån är att morgon-maken får ta max fem minuter. Jag har länge varit en trogen anhängare av ID Bare Minerals, men efter att ha provat det svenska märket Idun är jag såld. Mineralsmink in it's best! Några svep med foundation och rouge och ärren efter år av sömnbrist är som bortblåsta. Gå och köp, ni kommer aldrig att ångra er. Just det, säljs nog bara på Apoteket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar