Powered By Blogger

torsdag 4 oktober 2012

Kvällskontemplation

Medan snälla morfar tog hand om tjejerna löpte jag runt Stångån på något sega ben.

Jag kämpade verkligen hårt av att njuta av nuet och låta hjärnan vila, men ofrånkomligt poppade det upp tankar på obesvarade jobbmail, tågbiljetter som måste ombokas och fodrade gummistövlar som måste köpas. Jag njöt dock av den klara höstluften, och övning ger väl färdighet, så nästa gång kanske hjärnan pausar lite mer...

Nähäpp, nu ska jag säcka ihop i soffan framför Lyxfällan. Jag känner mig alltid extremt ekonomisk och väldigt sund i min inställning till hur man bör sätta sprätt på pengar när jag ser detta program. Helt galet att vissa människor kan spendera typ 12000 kr i månaden på akvariefiskar och postorderkläder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar