Powered By Blogger

onsdag 24 oktober 2012

Finn ett fel..

Dagen frukost: en stor portion naturell yoghurt, keso, hemgjort äppelmos och kokosflingor, en svart kopp kaffe och ett glas julmust. Julmust! Shame on me. Jag ser mig själv som en hyfsat hälsomedveten person och läsk till frulle hör verkligen inte till vanligheterna. Jag försvarar mitt tilltag med den extremt röriga natt som har passerat, då hela familjen varit vaken mellan typ 01.45 och 04.20, inte på föräldrarnas initiativ ska tilläggas. Ett glas julmust och en kopp kaffe får mig förhoppningsvis ur den värsta koman.

Eftersom jag igår beklagade mig över att julen börjar alldeles för tidigt kanske det är på sin plats att tillägga att julmusten är inhandlad av min sambo. Han skulle nog för övrigt gärna ha jul från augusti till mars. Han går igång stenhårt på julgranar, korvstoppning och sillinläggningar..

Mot Norrköping! Mot möte! Ur koman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar