Powered By Blogger

torsdag 25 oktober 2012

Finally friday

Jaha, god morgon gott folk, eller förresten kanske mer god förmiddag. Jag har varit vaken sedan strax före klockan 05.00, då ett olyckligt barn kom in och meddelade att det var kiss i hennes säng. Sånt händer, men surt när man jag inte kan somna om..

Fredag idag och det känns förstås underbart! Jag var på Coop sent igår kväll och inhandlade förnödenheter till det obligatoriska fredagsmyset. Ikväll vankas det tacos (som för halva Sveriges befolkning), popcorn och förstås lite godis. Kidsen längtar, mamman längtar. Jag längtar väl inte direkt ihjäl mig efter tacosen och geleråttorna, däremot längtar jag ihjäl mig efter en ledig helg. Word.

Men innan helgen börjar på riktigt ska en heldag i Norrköping klaras av. Jag ska delta på en stor konferens på Louise De Geer med massor intressanta seminarier och utställare. Blir nog en bra dag! Happy friday allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar