Powered By Blogger

lördag 2 september 2017

Svetthelg

Okej. Jag ska försöka få till ett inlägg här, trots att jag är trött ända in i benmärgen.  Trött och sliten, men tillfreds och nöjd i både kropp och själ. Vilken helg! 

Jag och min kära kollega Elin är just nu i Köpenhamn. Vi är här för att delta på LesMills One live, den årliga firmafesten för personer som instruerar eller tokgillar LesMills. 

Och då tränar man inte ett pass, utan idag har vi rivit av fem pass. Och imorgon har vi fyra pass att köra. Tuffa pass. Och som jag gillar't. Svett, endorfiner, svingrymma instruktörer och såååå rolig träning. Hurray!! 

Efter en stadig asiatisk middag, två flödebullar och 1 liter cola har vi landat på vårt fina hotellrum. Trist att vi blev uppgraderade till ett stoooort och superfint rum😊. Synd att hela rummet är besudlat med dyngsvettiga träningskläder. Men men. 

Nu sova. Imorgon drar första passet igång 08.45. Vila gör vi nån annan helg! 


The Trip -spinna till widescreen. Sååå coolt! 

Favoriten GRIT 
Svettgarderoben 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar