Powered By Blogger

tisdag 5 september 2017

Lägga schema

Okej. Nu snurrar vardagen igång. På riktigt. Aktiviteter startas upp för terminen och kryddas upp med föräldramöten och annat smaskigt. 

Idag var det säsongspremiär på dansen för storstruten och Mini var på kör och sjöng sig hes. Imorgon kickar deras jympa igång och på lördag är det handboll för Maja och ridning för Moa. Jag vet, det blev lite fler aktiviteter än vi tänkt oss, men vi har barn som äääälskar sina hobbies och vägrar välja bort nåt, så vi testar. Blir det för mycket och vi märker att barnen inte orkar med, så plockar vi bort något. Helt klart. Men jag var exakt likadan när jag var liten, det var badminton, gympa, ridning, piano, scouter och Gud vet allt...

Och medan storstruten dansade hoppade jag in och var med på kvällens STARK cross. Planen var att ta det lugnt/ha en vilodag. Så blev det icke. Vi jobbade i lag om tre, och detta får onekligen hornen att växa ut. Grymt kul!!! Imorgon blir det vilodag -tveklöst.

För övrigt har jag århundradets PMS. Jag har bölat som en tok till "Arga Snickaren" och hetsätit bortglömt godis från nåt random barnkalas. Tjohoo. På topp alltså! 

Mina teammates✌🏻

Pappas gener -rytmen i blodet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar