Powered By Blogger

tisdag 12 september 2017

Otrogen

Det där när man bestämmer sig för att hoppa över konferensmiddagen och istället gå till Friskis och Svettis och vara otrogen. Otrogen mot sitt gym alltså. Bra beslut. Jag orkade inte med mer mat, okända människor och "artighetsprat". Jag behövde lyfta nåt tungt och hoppa högt. 

Och satan i gatan vilket jobbigt pass jag halkade in på. Det bjöds på wallballs, burpees, boxjumps, utfallsgång och en massa annat smaskigt. Men det var precis vad jag behövde efter en konferensdag med en jämn ström av mazariner och ostfrallor. 

Och efter ett hårt pass går man hem och äter mexikanskt käk och smågodis i sängen. Framför Svenska Hollywoodfruar. Det är sen gammalt. 

Längtar hem. Som alltid när jag är borta från flocken. Imorgon kväll sover jag i min egen säng igen. Bäst att försöka njuta av dom krispiga och rena lakanen, imorgon är det smulor och hundhår som gäller igen😃




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar