Powered By Blogger

tisdag 19 september 2017

Hatkärlek

Så här såg jag ut efter första gången jag testade Open 14.5, efter tips av min kära vän Elin. Nära-Döden-Upplevelse.

Open 14.5 är, för er som undrar, en orgie i thrusters och barfacing burpees. Och det kan sammanfattas som en sjukt jobbig kombo👇🏻

Pigg och vaken blick. Mycket kraft kvar i kroppen. Not.

Idag gjorde jag om detta spektakel igen. Tillsammans med ett gäng härliga människor på gymmet. Om vi njöt? Nja. Om känslan efteråt var fin? Oh ja. Vissa träningspass innehåller en hög andel hatkärlek. Just sayin. Open 14.5 hör definitivt dit. 

I övrigt har jag stekt potatisbullar, hetsat med barn och barnens kompisar mellan körer och danslektioner, köat på motorvägen (igen) och haft arbetsmöte på ett hotellrum i Norrköping. Lite udda. Men nöden har ingen lag. Och mötet var ytterst produktivt. 

Nu havregrynsgröt och ägg. Tisdaglyxigt värre... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar