Powered By Blogger

torsdag 13 juli 2017

Tält som ska upp

Jag säger bara: semester i Sverige kan vara magiskt. Vår sweet spot på Öland levererar och hundar, barn och vi vuxna är, än så länge, ytterst nöjda. 

Och, vi lyckades smälla upp förtält och placera husvagnen rätt utan att skrika några hårda ord till varandra. Klapp på axeln! 

Annat var det för paret några husvagnar bort, där flög ord som "förtältsjävel", "hatar mitt liv" och "fucking-jävla-k*k-semester" i luften när förtältet skulle upp. Stackarna. Jag erbjöd mig dock inte att hjälpa till, då jag suger hårt på Förtältsmontering. Jag höll nån random pinne och tog bort några tallkottar från marken, resten gjorde Patric. Men som sagt, vi höll sams ändå:-) 

Annars gläds jag idag åt att två favoriter blivit antagna till Linköpings universitet i höst och världen kommer bli en fantastisk lärare och en fantastisk socionom rikare! Heja er! 

Och heja semester! Nu kör vi sol, salta bad och kroppkakor i en vecka. Love it! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar