Powered By Blogger

fredag 28 december 2012

Darin och min lista

Darin! Jag ska omedelbart gå med i din officiella fanclub, brodera tavlor med ditt namn och tapetsera sovrumsväggen med planscher på dig! Patric kommer att bli överlycklig av att få "the master bedroom" omgjort till ett riktigt fjortis-rum, he he! Som ni förstår har jag precis sett "Tack för musiken" där Darin idag var huvudperson -inte mig emot! Jag har ända sedan han slog igenom i Idol varit riktigt förtjust i den lilla hit-maskinen.

Darin fick i kvällens program dela med sig av sin "topp-6 lista" på sina absoluta favoritlåtar, och jag tänkte inte vara sämre. Så gott folk här har ni de sex låtar jag aldrig tröttnar på. Låtar som jag kan höra om och om igen och ändå tycka att de är lika fantastiska. Som ni ser är det nog ingen spellista man ska ladda upp med innan en helkväll på Harrys, det är lite deppigt och lugnt, men ack så bra!

Så, utan inbördes rangordning: Mina sex bästa låtar:

1. Fix you -Coldplay
2. Nothing else matters -Metallica
3. Utan dina andetag -Kent
4. Halleluja -Leonard Cohen
5. Halo -Beyonce
6. Shoreline -Anna Ternheim

Och allt med Darin förstås:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar