Powered By Blogger

torsdag 20 december 2012

Bästa barnvakterna

Igår kunde jag jobba precis så länge jag behövde, tugga mig igenom högarna på skrivbordet, rensa mailboxen, slutföra påbörjade projekt och förbereda mig för ledighet, grymt skön känsla! Min älskade lillasyster och hennes sambo hämtade nämligen kidsen på dagis och hade en myseftermiddag och kväll tillsammans med dom. Mc Donalds, besök på bibblan och fika på stan klarades av och jag behöver nog inte säga att mina små troll är skapligt nöjda över att moster och Chris är i stan. Patric och jag passade även på att handla den sista julmaten och när vi kom hem var det dessutom till en nystädat hus! Sweet Lord så najs! Liza och Christian -TACK!!

Idag är det sista dagen på länge som klockan ringer 06.08. En dags jobb till sedan väntar 1,5 veckas underbar, lugn, vilsam, efterlängtad ledighet! Yihaaaaa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar