Powered By Blogger

måndag 16 oktober 2017

Hålet

Hej måndag. Hej ny vecka. Den verkar bli intensiv. Så att säga. 

Planen är; Stockholm imorgon, Skåne onsdag-torsdag, möten hela fredagen,  40-årsfest på lördag, musikal med två barn som ska medverka i rollen som gråsten på lördag, handbollsträning med efterföljande mys för storstruten även detta på lördag, pass som ska instrueras på gymmet fredag och söndag, tandläkartid för mini (glömt tid och dag..) och lite annat schmått och gött, typ danslektioner, gympa och kör. Bara att andas in och ut och köra! 

Min förkylning har ännu inte lämnat systemet, vilket stör mig. Jag fick således ta det väldigt piano på kvällens TRX-pass. Fokus fick bli att peppa, coacha och heja på världens bästa kunder. Inte så mycket fokus på att explodera, pressa och svettas. Jag måste ha tålamod, en förkylning går över. Tids nog. 

Ändå kul när jag kom hem efter passet och insåg att jag hade ett stort hål i grenen på tightsen. En fullsatt sal har varit finkänsliga nog att inte kommentera att jag flashade mina turkosa trosor när jag instruerade frontsquats, utfall och sprinterstarts. Tur att jag är vuxen nog att kunna bjuda på det. Och tur att jag inte hade trosor med typ "My little pony". Alltså nu äger jag inga sådana, men ni fattar vad jag menar. 

Delar av kvällens gäng och så hålet och jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar