Powered By Blogger

torsdag 12 oktober 2017

Ädla metaller

Hej huvudstaden! Jag och min snoriga näsa har haft givande möten på Liljeholmen och nu har jag checkat in på hotell Amaranten. Med dubbla flaskor nässpray som fin-fint sällskap. Hade varit roligare med dubbla flaskor champagne. Just sayin.

Guldkranar i duschen, men i övrigt ingen lyx och flärd att tala om. Men ett helt okej litet crib. Sängen är skön och fokus är sömn, så det blir nog bra. 

Det var för övrigt extra trevligt att min middag serverades på den här brickan ikväll👇🏻 En vecka när man vid upprepade tillfällen har tvivlat på sin egen föräldraförmåga känns det ju skönt att nån tycker att man är en supermorsa. Sen att det råkade vara en osnuten 19-åring som slevar nudlar på det lokala haket, ja det får man liksom leva med. Jag ville köpa loss brickan, men han vägrade sälja. Synd. 

Nähä. Pyjamas på och ladda för en ny dag imorgon. Hoppas den blir fri från snor. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar