Powered By Blogger

tisdag 6 december 2016

Tv-morgon

Ja. Missar man veckans viktigaste tv-program, på grund av kvällsmöten, finns det inget annat att göra än att ställa klockan på 05.30, ta med sig i-paden ner i gymmet och riva av The Bachelor samtidigt som man vaknar till liv på crosstrainern. 

Dramatiskt värre! Avsnittet alltså, inte träningen. Nä, dagens fys var helt klart av karaktären "skönt-att-svettas-och-rensa-hjärnan-innan-jag-ska-föreläsa-en-hel-dag-för-massor-folk-och-jag-kommer-inte-hinna-träna-ikväll-så-jag-gör-det-nu. Och jag tänker att sådana pass räcker bra ibland. Dom fyller sin funktion. Det behöver inte vara blodsmak, mjölksyra och pulstoppar varje gång. 

Byta svettig träningströja mot kavaj och sätta i sig en äggig frulle. Gå igenom dagen i huvudet. Ringa hem och berätta att jag saknar och älskar dom. 

Dags att öka, mot Fridhemsplan! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar