Powered By Blogger

torsdag 15 december 2016

Smärta

Stelopererad nacke och PMS -vilken utmärkt kombo. Jag mår crap när jag inte kan träna och bestämde mig därför för att testa ett försiktigt pass i gymmet. Körde på vikter som en förskoleelev skulle klarat av med lätthet, men vågade liksom inte chansa. 

Funkade att köra rygg. Funkade hyfsat att köra bröst. Funkade inte alls att köra axlar och mage. Det är i nåt visst läge nacken ballar ur ordentligt. Och då smärtar det rejält, på nivån "jag-vill-skrika-könsord-högt-men-biter-mig-i-kinden". Och jag kan därmed konstatera att jag får vila ett par dagar till. Lugna promenader är verkligen min grej. Särskilt i tider när pms-monstret invaderat min kropp. Mögligt värre. 

Jahopp. Karln i huset är på Kent-konsert i Stockholm. Och jag försöker styra upp livet på hemmaplan. Jag ska också till Stockholm imorgon, dock inte på konsert, och får ta hjälp av mamma och pappa som kommer och ger barnen frulle och får iväg dom till skolan. Tacksam!!

Styrka blus, packa jobbväska och lägga barn. I den ordningen.

 My happy face 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar