Powered By Blogger

tisdag 6 december 2016

Mingel

Hej tisdag. Hej jobbmöten i Norrköping. Hej tåg till Stockholm. Tack SJ, idag levererade du! 

Kvällsmöte och våldspreventivt mingel på Hotell Clarion. I fokus rapporten "porr och prostitution" och arbetsmetoder för att jobba våldsförebyggande mot barn och unga. Ministrar, lax och samtal kring viktiga frågor. 

Skor med för höga klackar på mina fötter och jag längtade halvt ihjäl mig efter mina Nike. Och att få byta ut blus och kjol mot nåt klädesplagg i mjukt funktionsmaterial. Det där med businessklädsel är inte min grej. Alls. 

Avrundat kvällen med ett glas vin med en Stockholms-kollega på hotellet. Nu ska jag bädda ner mig i den 70 cm breda sängen och fokusera på att inte trilla ur...Inatt behöver jag ju iallafall inte dela säng med nåt pälsdjur. Och tur är väl det. 



  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar