Powered By Blogger

tisdag 20 december 2016

My day

Idag har jag;

• videokonferat. Älskar att kunna ha möten med kollegor i Norrland, Stockholm och Skåne utan behöva blanda in SJ eller kuska runt i hyrbil på vinterhala vägar. Effektivt, miljövänligt och jag behöver dessutom bara vara snygg på överkroppen.


• ätit ett berg gyros. Och nån liten strimla isbergssallad kanske slank ner.


• kutat 8,5 kilometer på mörka cykelvägar med min kära barndomsvän, även känd som snabbaste morsan i Ekholmen. Tömde hjärtat och hjärnan och blev hög på endorfiner. 


• kraschat i sängen med en odefinierad sjukdomskänsla i kroppen. Inte bli sjuk nu. Den här veckan har inte utrymme för sängliggande. Hoppas jag kan sova bort skräpet. 

Fasen, jag kände mig ju svinstark när jag sprang ikväll, jag såg inte detta komma galopperande från sidan. Crap!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar