Powered By Blogger

onsdag 14 januari 2015

Ring, ring!

Ser man på!  Vad tror ni låg och blänkte på sovrumsgolvet när jag kom hem? Jag är officiellt förlovad igen! Och Saida kan slänga sina grötrester. HURRA! 


Annars då? Hämta kids på gymet, det där med dagishämtningar blir inte lika lätt när jag jobbar i Norrköping, och då får barnen hänga på pappas jobb vissa kvällar. Det blir förmodligen gym-brudar av dom där två. Banan och proteinbar till mellis redan nu liksom.., 

Maja bäddade ner lillsyrran i soffan när vi kom hem och konstaterade "hon är lite sliten efter en lång dag på dagis förstår du mamma". Man dör ju sötdöden. 


Jag stack även iväg och tragglade koreografi på gymet mellan klockan 20.00 och 21.30. Tack och lov gjorde Helena mig sällskap i räknandet av "fyror", svintunga utfall och jobbiga armhävningar. Nöta, nöta, nöta -men nu sitter det nog. 

Duscha. Sova. Sen börjar vi om igen då! 




2 kommentarer:

  1. wohoo!! göllig storasyster. man bah "kan du komma och bädda ner mig också tack? jag är lite sliten efter en uppdateringsonsdag".
    men. hon kanske sover redan? en får nöje sig med spikmattan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du Yllet, jag hade inte bangat på att bli nedbäddad framför Bolibompa! Fick dock rasa i säng av egen maskin. Inte ens spikmattan fick följa med! Bot och bättring.

      Radera