Powered By Blogger

fredag 16 januari 2015

Living on the edge

Japp, då har helgen gjort officiell entré! 

Jag har inlett helgvilan med löpintervaller på isiga cykelvägar. Vem behöver rysk roulett eller bungy jump när det bara är att snöra på sig löpardojjorna och slira runt på glashalt underlag för att få känslan av "living om the edge"? 

Min käre svärfar har kommit på spontan visit från Stockholm. Han har hämtat barnen på dagis, bjudit oss på thai-middag och köpt tre liter cola zero åt mig. Han vet vad jag gillar den där svärfadern. 

Ikväll lär jag för övrigt somna tidigt. Troligtvis sitter jag med halvöppen mun och dregel på hakan innan sista resan i "på spåret" rullar igång. Med andra ord en helt vanlig fredagkväll på Skogsgatan. 

Trevlig helg gott folk! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar