Powered By Blogger

söndag 4 januari 2015

Dagen i siffror

03.15: tiden då jag vaknade upp ur min skönhetssömn och låg vaken i en dryg timme for no reason at all. Onödigt. Väldigt onödigt. Övervägde att gå upp och äta limpmackor, men avstod. 

5: Antalet vinflaskor jag fick som tack av deltagarna jag plågade livet ur med ett Tabata-pass idag. Grymt kört! Och grym fest för mig! 

10: Så många body-pump låtar ska jag försöka pressa in koreografi till i min lilla trånga hjärna. Det var ett par år sedan jag räknade "åttor" och "starka ettor". Ni i träningsvärlden vet jag menar. 

4: Antalet svinstora potatisar mitt yngsta barn smällde i sig till lunch. Toppat med riktigt mycket torsk och äggsås. Gott. Husmanskost for the win! 

15.00 date vid Tannefors slussar. Med väldigt omtyckt person. 




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar