Powered By Blogger

lördag 14 januari 2017

Pizza och pressar

Lördag! Whoop whoop.

Idag har jag;

•Kört release av bodypump nummer 100 med mina två kollegor Isa och Helena. Fullsmockat pass och bra drag i salen. Bröstlåten är tuff. Axellåten också. Kommer kännas imorgon. 


•Baddat pannan på två febriga barn. Halsont på mini redan i torsdags, storasyrran däckade idag. Febern kompletteras med lite smaskigt halsont. Fingers crossed att jag slipper bli smittad.

•Tagit en kärringvil mitt på dagen. Borde göras oftare. Svårslaget. Väldigt svårslaget.

• Tackat högre makter för att mina föräldrar ställer upp i vått och torrt. Passar febriga barn, hjälper min käre sambo med bokförings-klurigheter och lagar coq au vin så jag slipper fixa lunch. Bäst! 

• Saknat mini-Lo. Två dagars intensivt häng och saknaden efter joller, kladdiga fingrar och mjuka bebiskinder blev väldigt intensivt när jag kom hem.

• Styrt upp världens godaste hemgjorda pizza. Extra allt. Pesto, mozzarella, parma, champinjoner, ruccola och ett berg vanlig ost. Jag kommer vara stark imorgon! Mycket energi i den där rackaren. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar