Powered By Blogger

måndag 2 januari 2017

Måndag var det visst

Trött. In i benmärgen trött. 

Måndag -och klockan ringde 05.50, känslan var "skjut mig". Fy fasen, måste vända tillbaka dygnet. 

Fullt ös på jobbet, förberedelser för en nära förestående beredning och dessutom skulle det skrivas underlag till en journalist som ville veta mycket om Kriminalvården. Väldigt mycket.  

Hem. Svida om. Instruera TRX för grymma kunder. Instruera GRIT för lika grymma kunder. Dessutom filma det sista passet, för att förhoppningsvis få min licens. 

Alltså, det är ju sjukt löjligt, men jag får alltid lite ångest av att bli filmad och bedömd, man borde vara hyfsat van efter år av instruerande, men icke. Och dessutom ser man precis alla ticks man har som instruktör, mitt är "dubbelklappen". Varje gång jag vill peppa kunderna lite extra drar jag till med en snärtig dubbelklapp. Känns lite linedance om ni frågar mig, får köra avvänjning på den. 

Nu styra upp packning för skridskodag för barnen imorgon.. Matsäck, hjälmar, skrillor, underställ och Gud vet allt. Framförhållningen från fritids var sådär, fick info om detta i förmiddags. Thank God för Blocket. 

Den enda som pallade gå upp och morgonpussa mig innan jag drog till jobbet... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar