Powered By Blogger

fredag 6 mars 2015

Tisha och mellis

I brevlådan idag: skolplacering till mitt förstfödda barn. Herregud, det känns ju som att det var max ett halvår sedan jag sög lustgas och krystade ut denna lilla stjärna... Vart tog min bebis vägen? Tiden går för fort. 


Till lunch: fick jag sällskap av min älskade syster AKA Linköpings klokaste och snyggaste psykolog. Idag är dessutom hennes sista dag som PTP-psykolog, på måndag får hon sin legitimation: Oerhört stolt storasyster. Det känns som det var max ett halvår sedan vi delade lägenhet på Östgötagatan, pimplade drinkar på Ågatan var och varannan kväll och det största orosmomentet var vilken hämtmat vi skulle äta på söndagen. Herregud, vi är så sjukt vuxna nu. Tiden går för fort, som sagt. 

 
Dagens "måste beställa": sjukt snygg tisha med viktigt budskap! Finns även i herrmodell för er som vill köpa en åt pappa, pojkvännen, chefen eller brorsan. 


Dagens mellis: en stor skål nypoppade popcorn. 



Dagens träning: föra handen från popcornskålen till munnen. Vägrar göra ett dugg mer. Min kropp ropar vila, jag väljer att lyssna. 

Trevlig helg alla! 

2 kommentarer:

  1. Tack för tips!! tisha beställd! alltid retar det någon. :)
    skolstart ja. chocken! men det är så bra och skönt med skolan.
    trevlig helg!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt yllet, då kan vi matcha varann:-) Trevlig helg till dig också!!!

      Radera