Powered By Blogger

onsdag 4 mars 2015

Min dag

Dagens jobbigaste: krånglande videokonferenser tätt följt av krånglande nacke. Massage och teknikkurs står på "att-åtgärda-listan". 

Dagens träning: CX-works för Johanna -fy satan vilken magdödare! Samt en del bodypump-nötande. Ny koreografi is comming up! Den måste tryckas in i hjärnbarken. Eller nåt. 


Dagens mat om Moa får välja: lax med brunsås och potatismos på Ikea. Sjukt opassande kombo. Dock väldigt uppskattad av en fyraårings smaklökar. 


Dagens mat om jag får välja: min pappas Chile con carne -fick fyra lådor nylagad sådan. SÅ god! Och matlådor är så himla bäst. 


Dagens orosmoment: känningar av halsont. Så himla onödigt. Ska hävas med färsk ingefära och sömn. 

Dagens finaste (eller egentligen gårdagens): meddelandet jag fick av mina fina vän S. Det värmde hjärtat på en trött 36-åring. Väldigt mycket. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar