Powered By Blogger

fredag 19 december 2014

Semesterläsning

Semesterlektyren this far: 


Dessutom plöjde jag Kepplers "Stalker" på i-paden i ett rasande tempo. Galet bra! Läs den. Pronto. 

I övrigt: Morgan Allings självbiografi är överraskande stark, helt klart läsvärd. Får mig dock på jobbtankar, och är kanske därför inte den optimala semesterboken. Men ack så viktig. 

Måns Kallentoft har aldrig varit nån stor favorit för mig. Jag gillar förvisso att böckerna utspelar sig i min hemstad, men jag har lite svårt för dealen att dom döda "pratar" i vartannat kapitel. Dock  angeläget tema i denna bok, så den får en trea. 

Sofie Sarenbrandt funkar definitivt som lättsmält underhållning vid poolen. Deckare of course. Och denna utspelar sig på Yasuragi -vilket är ett riktigt favvo-place of mine, vilket gav boken en extra twist. Stark trea. 

Underbart att hinna läsa. Känns mer sunt än att plöja Netflix varje kväll på nåt sätt.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar