Powered By Blogger

söndag 7 december 2014

Husmoder

Jag fick helt plötsligt feeling och har bakat lussekatter, råglimpor och frallor. Bak-feeling alltså. Troligtvis försöker jag kompensera den där Dafgårds-middagen i fredags. Ja, jäklar i havet, närmare hemkunskapsfröken än så här lär jag aldrig komma... 

Utöver att rulla bullar och knåda deg har jag även hunnit tränat med mina favorittjejer. Vi var fem starka kvinnor som rev taket idag. Jag är imponerad. Och svintrött. Och endorfinhög. 

Bra söndag. 


2 kommentarer:

  1. dukton! Jag hade tänkt baka saffran men somnade visst istället efter att ha sett andra sporta.
    Så kan det också bli?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kan det ofta bli. Iallafall för mig Yllet. Och mam ska aldrig underskatta värdet av lite bonussömn, helt klart viktigare än lussekatter.

      Radera