Powered By Blogger

fredag 1 december 2017

Topp tre

Dagens tre bästa är;

 • att jag fick saffransbullar, saffransgifflar OCH saffranskaka av en omtänksam kollega. När ångesten över att jag varken kokar knäck, gör egen pepparkaksdeg eller julpysslar kommer över mig, är detta min livboj. Hallå barn; vi har hembakta lussekatter i huset!! Sen att det inte är jag som har bakat dom är en parentes😊. Tacksam över att jag har omtänksamma människor i min omgivning. 


• att bli serverad en rejäl bit älg-tournedo med bea och bakpotatis efter ett hårt spinningpass. Satt som en smäck. Och nä, snusdosan är inte min.


• pallen till hallen som fyndades idag. Lite 50-tal över skapelsen, svart skinn och teak. Barnen tyckte den såg ut som en pianopall. Jag gillar den. Och så sjukt skönt att kunna sitta ner och ta på sig skorna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar