Powered By Blogger

lördag 18 november 2017

Jäkla teknik..

Alltså, jag skrev precis ett svinlångt inlägg som helg otippat försvann ut i cyberspace, och nu är jag för irriterad för att orka skriva om allt igen. HATAR teknikstrul. 

Men för er som undrar beskrev jag delar av min lördag i det försvunna inlägget; om simhallsbesök och känslan när man träffar kollegor och gamla gymnasiepolare när man är halv- alternativt helnaken. Om årets första lussekattsfika och besvikelsen över bullen som inte smakade saffran. Och om förberedelserna inför morgondagens dansshow, och om känslan av att befinna sig inuti ett björnhuvud. 

Typ så. Men längre. Och roligare. Nu vet ni det.

Simhall och kusinkärlek
Lussekatt som någon möjligen viskat saffran över.

Mitt liv som björn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar