Powered By Blogger

tisdag 7 november 2017

Bästa tandstället

Inledde dagen med att skrapa bilrutorna utan handskar. Hello winter. Jag har icke längtat efter dig. Tur att Miami, shorts och  fräknar är inom räckhåll. 

Utöver intensivt jobb har det även hunnits med ett tandläkarbesök hos världens bästa Karin. Barnen älskar henne. Jag älskar henne. Lugn, pedagogisk, trevlig och lätt på handen. Hanterar borrar och sugslangar som det pro hon är. Söker ni ny tandläkare uppmanar jag er att gå till Karin. Pronto. 

Mini skötte sig exemplariskt i stolen, så även mjukis-sälen "Säle" som också fick haka på. På fredag ska jag dit. Räknar med att få backning på mitt cola zero-intag. Pajar tydligen emaljen. Dock för gott för att låta bli. Jag får tyvärr fortsätta göra Karin besviken på den punkten. 

Nä, nu måste jag tvätta och packa för övernattningstrip. Imorgon drar jag på planeringsdagar. Låt oss lägga plan. En bra plan! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar